sâmbătă, 18 august 2012

18.08.2012 - Inceput nou

Pauza..........47 de zile am fost nevoita sa intru in consolidare ceea pentru mine a insemnat pauza de la dieta. Consolidarea nu am tinut-o strict. Am mancat un pic de paine, un pic de inghetata, un pic de ciocolata, un pic de paste sau mai pe scurt, un pic din fiecare aliment care imi place si care stiu ca imi lipseste in timpul croazierei. In fiecare zi ma uitam in oglinda sa vad daca s-a modificat ceva de teama sa nu stric ceea ce am inceput. Pe cantar mi-a fost teama sa ma urc. Ieri a fost a doua prima zi de dukan. M-am urcat pe cantar si surpriza!!!!!!! 75kg. Adica exact cu cat am intrat in pauza:) Nu s-a pus niciun gram pe mine! Acum reincepem cursa contra kilogramelor. Ieri a fost greu. Obisnuita din nou cu interzisele, ma tot uitam la ele si imi aminteam ca nu mai am voie. Am baut iaurturi mai mult ca de obicei doar ca sa umplu stomacul sa nu aibe loc dumicatul de paine pe care doream sa-l mananc. Sunt in a doua zi acum si vad ca imi revin. Nu mai am pofte, nu mai imi este foame continuu, nu ma mai gandesc la interzise. Totul pleaca de la cap. A trecut prima zi, am vazut ca se poate si acum sunt mai puternica ca oricand si mai pregatita ca oricand sa termin cursa. Targetul a ramas acelasi, 4kg pe luna. Luna asta ar trebui sa fie doar 2. Orice kg pierdut in plus va fi, asa cum imi place sa spun, bonus de buna purtare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu